VINCENZO FULL EPISOD

VINCENZO FULL EPISODE | Ini antara Kdrama 2021 paling hangat dan ditunggu-tunggu peminat drama korea. Gandingan Song Jong Ki dan TaecYeon dalam drama ni beri satu kelainan pada penonton. Jarang2 dalam tengok drama Taecyeon jadi orang jahat dan ganas..kan?




Selain tu , yang best dalam drama ni ialah watak-watak lain yang menghiasi drama ni.Kelakar-masing-masing. Dia punya samseng pun semua bodoh2 je.
Drama ni baru nampak sisi lain seorang Taecyeon yang selama ni pegang watak baik je. Macam tak sangka rupanya dia lah mastermind disebalik Babel Group.
Masa mula-mula tengok drama ni saya ingatkan pelakon perempuan tu ialah Jun Ji Hyun. Muka diaorang ni seiras la. Gaya lakonan pun lebih kurang sama je.Suara pun hampir sama.

Vincenzo boleh di tonton di saluran Netflix



Sinospsi Vincenzo


Mengisahkan Vincenzo seorang peguam yang menetap di Itali bersama keluarga angkat sejak dia kecil lagi. Vincenzo seorang peguam yang selalu terlibat dan bekerja dengan keluarga-keluarga Mafia-mafia.


Kembalinya dia ke Korea demi untuk mengambil kembali emas berjuta ringgit yang ditanam di didalam tanah sebuah pangsapuri lama yang didiami oleh beberapa penghuni yang masih belum berpindah.



Vincenzo membuatkan dirinya dipercayai penghuni-penghuni tersebut tanpa mereka sedari niat sebenar Vincenzo dan apa yang berada di bawah tanah pangsapuri tersebut.


Namun dia tiba-tiba terlibat dengan Cha Young yang juga seorang peguam untuk satu kes penyalahgunaan ubat terlarang yang dijalankan oleh Syarikat Babel. Dengan kemahiran dan pengalaman nya berdepan situasi sukar di Itali, dia menghadapi musuhnya dengan tenang dan cukup bijak.







Pelakon 

Song Jong Ki - Vincenzo

Jeon Yeo-Bin - Hong Cha-Young

TaecYeon - Jang Joon-Woo 

Yoo Jae-Myung - Hong Yoo-Chan 

Kim Yeo-Jin - Choi Myung-Hee 

Kwak Dong-Yeon - Jang Han-Seo 

Jo Han-Chul - Han Seung-Hyeok 

Choi Duk-Moon - Tak Hong-Sik 

Kim Hyung-Mook - Chef Toto 

Yang Kyung-Won - Lee Cheol-Wook 

Seo Ye-Hwa - Jang Yeon-Jin 

Lee Hang-Na - Kwak Hee-Soo 

Kim Seol-Jin - Larry Kang 

Kwon Seung-Woo - Monk Chaeshin 

Kim Yoon-Hye - Seo Mi-Ri 

Lim Chul-Soo - An Ki-Seok 

Kim Young-Woong - Park Seok-Do









Drama: Vincenzo

Revised romanization: Vincenzo

Hangul: 빈센조

Director: Kim Hee-Won

Writer: Park Jae-Bum

Genres: Comedy, Romance, Crime, Drama

Network: tvN

Episodes: 20

Airs: Feb 20, 2021 - Apr 25, 2021

Runtime: Sat. & Sun. 21:00

Language: Korean

Country: South Korea


Catat Ulasan

0 Ulasan